Skip to main content

Analizės ir interpretacijos siūlau mokyti etapais. Pirmiausiai tiesiog turėti bent kelias pamokas (nors geriau kelias savaites) analizės praktikos, o po to tik pereiti prie teksto kūrimo.

Daugiau apie tą pirmą etapą (patį analizavimo procesą) rasite šiame įraše (https://bit.ly/3y6EyDa – iki 59 min.).

O apie analizės ir interpretacijos teksto rašymą pagal visus naujo BE reikalavimus galima rasti čia: https://youtu.be/DAHX_jAqwUs?si=yv7qttYmt3qt2Wm4. Seminare aptariamą Žemaitės apsakymo analizės tekstą galite rasti čia: https://bit.ly/3WvbEXD. Kaip ir girdėsite seminare, tai tik viena iš galimų perspektyvų, holistinis principas, kuris man padėjo su mokiniais pagerinti ir teksto skaitymo kokybę, ir teksto kūrimo gebėjimus.

Dalindamasis šia patirtimi tikrai nesiūlau mokyti(s) būtent taip, siūlau pasiimti, kas atrodo jums patrauklu, siūlau keisti, kas atrodo tobulintina, arba siūlau tiesiog kurtis dar kitas metodikas, nes juk svarbu ne metodikas, o vertinimo kriterijų suvokimą susivienodinti, kad ten nebūtų pernelyg laisvės interpretacijoms. To labai laukiame iš NŠA. Gaila, kad ir vėl jie daro tas pačias klaidas – vilkina ir ignoruoja mūsų prašymus kuo greičiau organizuoti mokymus apie BE vertinimą.

Leave a Reply