Skip to main content
Close Search
Menu
TINKLARAŠTIS
Naujienos
Apklausos
Korepetitorius
Paskaitos
Mokytojo pagalba
Rubrikos
Straipsniai ir aktualijos
Pagrindiniai švietimo dokumentai
Naudingos nuorodos
Poilsiui ir saviugdai
DALINAMĖS PATIRTIMI
Svarbūs vaizdo įrašai
Pagrindinis ugdymas
Vidurinis ugdymas
Rašinio kūrimas
Metodinis kampelis
Straipsniai ir aktualijos
Kalbos vartojimas
Skaitmeniniai ištekliai
APIE MUS
Sąjungos įstatai
Trumpa LKLMS istorija
Sąjungos valdyba
Rėmėjai ir partneriai
Kontaktai
TAPK MŪSŲ NARIU
PROJEKTAS
PIRKTI KNYGĄ
facebook
youtube
instagram
Menu
Svarbūs Vaizdo Įrašai
Dalinamės patirtimi
Filter
Video
Praktiniai mokymai „Teksto kūrimas“ II dalis (analizė ir interpretacija) — Mindaugas Grigaitis
Mindaugas Grigaitis
22 gegužės, 2024
9 seminaras. „Teksto kūrimas“ I dalis. Samprotavimo pastraipos, rašiniai, esė — Mindaugas Grigaitis
Mindaugas Grigaitis
22 gegužės, 2024
Kas privertė streikuoti ir žygiuoti 400 km nuo Klaipėdos iki Vilniaus?
Lilija Bručkienė
2 sausio, 2024
Dr. T. Riklius. Apie baimę ir kitus jausmus: Dantės „Dieviškosios komedijos“ skaitymas su paaugliais
Administratorius
22 gruodžio, 2023
Prof. Vytauto Ališausko pranešimas „Kodėl skaityti Homerą (arba bent Iliadą)“?
Administratorius
22 gegužės, 2024
Kembridžo universiteto absolventės Augustės Darlison paskaita apie Homero „Odisėją“
Administratorius
22 gruodžio, 2023
Close Menu
TINKLARAŠTIS
Naujienos
Apklausos
Korepetitorius
Paskaitos
Mokytojo pagalba
Rubrikos
Straipsniai ir aktualijos
Pagrindiniai švietimo dokumentai
Naudingos nuorodos
Poilsiui ir saviugdai
DALINAMĖS PATIRTIMI
Svarbūs vaizdo įrašai
Pagrindinis ugdymas
Vidurinis ugdymas
Rašinio kūrimas
Metodinis kampelis
Straipsniai ir aktualijos
Kalbos vartojimas
Skaitmeniniai ištekliai
APIE MUS
Sąjungos įstatai
Trumpa LKLMS istorija
Sąjungos valdyba
Rėmėjai ir partneriai
Kontaktai
TAPK MŪSŲ NARIU
PROJEKTAS
PIRKTI KNYGĄ
KONTAKTAI
PROJEKTAS
PASKYRA
TAPK MŪSŲ NARIU
LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS MOKYTOJŲ SĄJUNGA