
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame kino analitikė Paulina Drėgvaitė pristatė svarbiausius kino filmo analizės principus,…

LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame medijų analitikas, Kauno technologijos universiteto profesorius Saulius Keturakis kalbėjo apie…

Visiems, kas negalėjo dalyvauti kontaktiniame seminare „Literatūra – dialogo partneris samprotaujant. Kaip taikyti Sokrato majeutikos metodą?“, siūlome paklausyti įrašą. Seminare kalbama apie bendrąsias pažinimo ir komunikavimo kompetencijas, kurias padeda ugdyti…

Vilniaus Užupio gimnazijos mokytojai Lina Cholinienė ir Alius Avčininkas kviečia pasižiūrėti jų vedamą seminarą „Intermedialūs literatūros interpretavimo būdai“. Pristatomos galimos įvairių kūrinių interpretacinės prieigos derinant skirtingų kodų tekstus 9–12 kl.…

LKLMS valdybos narė Jolita Večkienė dalinasi savo gerąja patirtimi. Kviečiame žiūrėti jos video seminarą „Mokymasis ciklais – galimybė išmokti daugiau“ (https://youtu.be/-CCG1Wvp7r4).

LKLMS valdybos narė Jolita Večkienė dalinasi savo įžvalgomis apie įsivertinimo strategijas. Kviečiame žiūrėti jos video seminarą „Motyvuojantis į(si)vertinimas“ (https://youtu.be/4g5WKLGdFEQ).

Pristatomas video seminaras, kuriame dalinamasi patarimais apie šiuolaikinių literatūros tekstų pasirinkimo galimybes 12 kl. (https://youtu.be/6MzHjMUhMcQ).

Mindaugas Grigaitis pristato seminarų ciklą „Atgal prie esmės: atidaus skaitymo strategijos literatūros pamokose“. Cikle aptariamos metodinės priemonės, skirtos darbui pagal atnaujintas programas 5 ir 7 kl. (https://bit.ly/3BTcqCN) bei 9 kl.…

LKLMS siūlo išklausyti mokytojų eksperčių Lilijos Bručkienės ir Elvyros Kasperavičienės seminarą „Įgūdžiai, kurių reikia ne tik egzaminui. Kaip surasti aukso viduriuką pamokoje?“ Seminare pristatomi aktyvūs mokymo metodai, lavinantys kūrybiškumą, kritinį…

Mokytojos Violetos Žebrauskienės panešimas „Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“, kuriame atskleidžiama, kokia metodika padeda pasiekti puikių VBE rezultatų ir išugdyti kritiškai mąstančius, raštingus ir kūrybingus jaunus žmones https://bit.ly/3cJwn5B

Mokytojos Lilijos Bručkienės pranešimas „45 minutės bėgimo – kaip atrasti laiko Parnasui?“, kuriame pristatoma, kaip aktyvinti neformalias veiklas ir padėti mokiniams pasiruošti kūrybiniams konkursams https://bit.ly/3DN5Goa

Noriu supažindinti su problemų sprendimu grįstu literatūros mokymu, kuris motyvuoja mokinių EGO sistemą, skatina jų kūrybiškumą, savarankiškumą, daug labiau įtraukia į pažinimo procesą nei akademinės pamokos. Aišku, kad mokiniai gebėtų…

Įrašą norėtųsi pavadinti girdėta paskaitoje fraze: „Rašo ne ranka, o smegenys“. Užkabino vienas Facebook‘o komentaras: „Šiuolaikinėj visuomenėj dailyraščio reikia mažiausiai. Septynmyliais žingsniais viskas kompiuterizuojama. Ir tai procesas, kuris atgal negrįš.…