Paulina Drėgvaitė. „Kinas pamokoje: žinios, kūrybiškumas ir empatija“

| Metodinis kampelis | No Comments
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame kino analitikė Paulina Drėgvaitė pristatė svarbiausius kino filmo analizės principus,…

Saulius Keturakis. „Medijų kovos: ar vizualinė kultūra jau nugalėjo knygos kultūrą?“

| Metodinis kampelis, Uncategorized | No Comments
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame medijų analitikas, Kauno technologijos universiteto profesorius Saulius Keturakis kalbėjo apie…

Nijolė Bartašiūnienė. „Literatūra – dialogo partneris samprotaujant. Kaip taikyti Sokrato majeutikos metodą?“

| Metodinis kampelis | No Comments
Visiems, kas negalėjo dalyvauti kontaktiniame seminare „Literatūra – dialogo partneris samprotaujant. Kaip taikyti Sokrato majeutikos metodą?“, siūlome paklausyti įrašą. Seminare kalbama apie bendrąsias pažinimo ir komunikavimo kompetencijas, kurias padeda ugdyti…

Lina Cholinienė. Alius Avčininkas. „Intermedialūs literatūros interpretavimo būdai“

| Metodinis kampelis | No Comments
Vilniaus Užupio gimnazijos mokytojai Lina Cholinienė ir Alius Avčininkas kviečia pasižiūrėti jų vedamą seminarą „Intermedialūs literatūros interpretavimo būdai“.  Pristatomos galimos įvairių kūrinių interpretacinės prieigos derinant skirtingų kodų tekstus 9–12 kl.…

Jolita Večkienė. „Mokymasis ciklais – galimybė išmokti daugiau“

| Metodinis kampelis | No Comments
LKLMS valdybos narė Jolita Večkienė dalinasi savo gerąja patirtimi.  Kviečiame žiūrėti jos video seminarą „Mokymasis ciklais – galimybė išmokti daugiau“ (https://youtu.be/-CCG1Wvp7r4).

Jolita Večkienė. „Motyvuojantis į(si)vertinimas“

| Metodinis kampelis | No Comments
LKLMS valdybos narė Jolita Večkienė dalinasi savo įžvalgomis apie įsivertinimo strategijas. Kviečiame žiūrėti jos video seminarą „Motyvuojantis į(si)vertinimas“ (https://youtu.be/4g5WKLGdFEQ).

Mindaugas Grigaitis. „Šiuolaikinių literatūros tekstų pasirinkimo galimybės 12 klasėje“

| Metodinis kampelis | No Comments
Pristatomas video seminaras, kuriame dalinamasi patarimais apie šiuolaikinių literatūros tekstų pasirinkimo galimybes 12 kl. (https://youtu.be/6MzHjMUhMcQ).

Mindaugas Grigaitis. „Atgal prie esmės: atidaus skaitymo strategijos literatūros pamokose“

| Metodinis kampelis | No Comments
Mindaugas Grigaitis pristato seminarų ciklą „Atgal prie esmės: atidaus skaitymo strategijos literatūros pamokose“. Cikle aptariamos metodinės priemonės, skirtos darbui pagal atnaujintas programas 5 ir 7 kl. (https://bit.ly/3BTcqCN) bei 9 kl.…

Lilija Bručkienė, Elvyra Kasperavičienė. „Įgūdžiai, kurių reikia ne tik egzaminui. Kaip surasti aukso viduriuką pamokoje?“

| Metodinis kampelis, Pagrindinis ugdymas, Pagrindinis ugdymas – Literatūra | No Comments
LKLMS siūlo išklausyti mokytojų eksperčių Lilijos Bručkienės ir Elvyros Kasperavičienės seminarą „Įgūdžiai, kurių reikia ne tik egzaminui. Kaip surasti aukso viduriuką pamokoje?“ Seminare pristatomi aktyvūs mokymo metodai, lavinantys kūrybiškumą, kritinį…

Violeta Žebrauskienė. „Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“

| Metodinis kampelis | No Comments
Mokytojos Violetos Žebrauskienės panešimas „Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“, kuriame atskleidžiama, kokia metodika padeda pasiekti puikių VBE rezultatų ir išugdyti kritiškai mąstančius, raštingus ir kūrybingus jaunus žmones https://bit.ly/3cJwn5B

Lilija Bručkienė. „45 minutės bėgimo – kaip atrasti laiko Parnasui?“

| Metodinis kampelis | No Comments
Mokytojos Lilijos Bručkienės pranešimas „45 minutės bėgimo – kaip atrasti laiko Parnasui?“, kuriame pristatoma, kaip aktyvinti neformalias veiklas ir padėti mokiniams pasiruošti kūrybiniams konkursams https://bit.ly/3DN5Goa

Nijolė Bartašiūnienė. Problemų sprendimu grįstas literatūros mokymas

| Metodinis kampelis | No Comments
Noriu supažindinti su problemų sprendimu grįstu literatūros mokymu, kuris motyvuoja mokinių EGO sistemą, skatina jų kūrybiškumą, savarankiškumą, daug labiau įtraukia į pažinimo procesą nei  akademinės pamokos. Aišku, kad mokiniai gebėtų…

Rašo ne ranka, o smegenys

| Metodinis kampelis | No Comments
Įrašą norėtųsi pavadinti girdėta paskaitoje fraze: „Rašo ne ranka, o smegenys“. Užkabino vienas Facebook‘o komentaras: „Šiuolaikinėj visuomenėj dailyraščio reikia mažiausiai. Septynmyliais žingsniais viskas kompiuterizuojama. Ir tai procesas, kuris atgal negrįš.…

Mąstymo žemėlapių panaudojimas lietuvių kalbos pamokose – Nijolė Bartašiūnienė

| Metodinis kampelis | No Comments
Kai kurių Lietuvos mokyklų mokytojai per pamokas naudojasi mąstymo žemėlapiais. Trumpai pristatysiu juos ir pateiksiu pavyzdžių, kaip juos galima panaudoti. Labiausiai jie tinkami struktūruoti surinktą informaciją, suprasti, kas didžiuliame informacijos…
Pasidalinti puslapiu: