Skip to main content
Close Search
Menu
TINKLARAŠTIS
Naujienos
Apklausos
Korepetitorius
Paskaitos
Mokytojo pagalba
Rubrikos
Straipsniai ir aktualijos
Pagrindiniai švietimo dokumentai
Naudingos nuorodos
Poilsiui ir saviugdai
DALINAMĖS PATIRTIMI
Svarbūs vaizdo įrašai
Pagrindinis ugdymas
Vidurinis ugdymas
Rašinio kūrimas
Metodinis kampelis
Straipsniai ir aktualijos
Kalbos vartojimas
Skaitmeniniai ištekliai
APIE MUS
Sąjungos įstatai
Trumpa LKLMS istorija
Sąjungos valdyba
Rėmėjai ir partneriai
Kontaktai
TAPK MŪSŲ NARIU
PROJEKTAS
PIRKTI KNYGĄ
facebook
youtube
instagram
Menu
Video
Prof. Vytauto Ališausko pranešimas „Kodėl skaityti Homerą (arba bent Iliadą)“?
Administratorius
22 gegužės, 2024
Administratorius
Kategorijos
Kalba
1
Kalbos vartojimas
3
Metodinis kampelis
17
Pagrindinis ugdymas
24
Literatūra
19
Projektas
1
Rašinio kūrimas
19
Straipsniai ir aktualijos
47
Video
6
Vidurinis ugdymas
43
Literatūra
40
hidden
Metodinis kampelis
Video
Praktiniai mokymai „Teksto kūrimas“ II dalis (analizė ir interpretacija) — Mindaugas Grigaitis
Mindaugas Grigaitis
22 gegužės, 2024
Metodinis kampelis
Video
9 seminaras. „Teksto kūrimas“ I dalis. Samprotavimo pastraipos, rašiniai, esė — Mindaugas Grigaitis
Mindaugas Grigaitis
22 gegužės, 2024
Video
Kas privertė streikuoti ir žygiuoti 400 km nuo Klaipėdos iki Vilniaus?
Lilija Bručkienė
2 sausio, 2024
Leave a Reply
Cancel Reply
You must be
logged in
to post a comment.
Close Menu
TINKLARAŠTIS
Naujienos
Apklausos
Korepetitorius
Paskaitos
Mokytojo pagalba
Rubrikos
Straipsniai ir aktualijos
Pagrindiniai švietimo dokumentai
Naudingos nuorodos
Poilsiui ir saviugdai
DALINAMĖS PATIRTIMI
Svarbūs vaizdo įrašai
Pagrindinis ugdymas
Vidurinis ugdymas
Rašinio kūrimas
Metodinis kampelis
Straipsniai ir aktualijos
Kalbos vartojimas
Skaitmeniniai ištekliai
APIE MUS
Sąjungos įstatai
Trumpa LKLMS istorija
Sąjungos valdyba
Rėmėjai ir partneriai
Kontaktai
TAPK MŪSŲ NARIU
PROJEKTAS
PIRKTI KNYGĄ
KONTAKTAI
PROJEKTAS
PASKYRA
TAPK MŪSŲ NARIU
LIETUVIŲ KALBOS IR LITERATŪROS MOKYTOJŲ SĄJUNGA