LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame kino analitikė Paulina Drėgvaitė pristatė svarbiausius kino filmo analizės principus, išskyrė esminius kino analizės aspektus, kuriuos svarbu aptarti analizuojant literatūros ekranizacijas ir kitus kino filmus. Pranešimą galite rasti čia: https://bit.ly/3LWcMhr (pranešimo pateiktys čia: https://bit.ly/3ANn2SK).
Paulina Drėgvaitė. „Kinas pamokoje: žinios, kūrybiškumas ir empatija“



Nijole Bartasiuniene
Mokytoja ekspertė, metodinių leidinių autorė, ilgametė valstybinio egzamino vyresnioji vertintoja, švietimo konsultantė, lektorė.
You May Also Like
„Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“
Mokytojos Violetos Žebrauskienės panešimas „Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“, kuriame atskleidžiama, kokia metodika…

Violeta Žebrauskienė20 rugsėjo, 2023
„Vizualieji tekstai literatūros pamokose“
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti…

Mindaugas Grigaitis3 gegužės, 2023
Saulius Keturakis. „Medijų kovos: ar vizualinė kultūra jau nugalėjo knygos kultūrą?“
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti…

Nijole Bartasiuniene3 gegužės, 2023