LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti vizualiuosius tekstus, organizavo seminarą, kuriame LKLMS pirmininkas, lietuvių kalbos ir literatūros mokytojas Mindaugas Grigaitis dalinosi praktinėmis pedagoginėmis įžvalgomis, kaip analizuoti ekranizacijas ar nufilmuotus teatro spektaklius, kad mokiniai įgytų ir literatūros kūrinio, ir vizualiosios kultūros analizės įgūdžių. Jo pranešimo „Vizualieji tekstai literatūros pamokose“ skaidres rasite čia: https://bit.ly/3LOF4dG.

You May Also Like
Paulina Drėgvaitė. „Kinas pamokoje: žinios, kūrybiškumas ir empatija“
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti…

Nijole Bartasiuniene3 spalio, 2023
„Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“
Mokytojos Violetos Žebrauskienės panešimas „Sėkmės laipteliai, arba kiekvienas veiksmas turi pasekmes“, kuriame atskleidžiama, kokia metodika…

Violeta Žebrauskienė20 rugsėjo, 2023
Saulius Keturakis. „Medijų kovos: ar vizualinė kultūra jau nugalėjo knygos kultūrą?“
LKLMS, matydama, kad labai trūksta ir teorinių, ir praktinių patarimų, kaip į ugdymo procesą integruoti…

Nijole Bartasiuniene3 gegužės, 2023