Mokytojų organizacijos ginklų nesudeda; ragina stabdyti permainas švietimo programose

Beveik keturiasdešimt pedagogus bei tėvus vienijančių organizacijų ragina Švietimo, mokslo ir sporto ministeriją (ŠMSM), Seimo švietimo ir mokslo komitetą stabdyti ugdymo turinio atnaujinimą bei peržiūrėti švietimo struktūrines pertvarkas.

Anot mokytojų, šioms svarbioms reformoms nepasiruošta, jos vykdomos neapgalvotai ir neskaidriai, nėra aptartos bei suderintos su švietimo bendruomene, neaiškūs jų tikslai, sąnaudos bei pasekmės.

„Šiuo metu matome tik vieną išeitį – nepritarti bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo gairių ir ugdymo programų restruktūrizavimo projektams, tačiau esame pasirengę konstruktyviam dialogui, galinčiam padėti įveikti krizę švietimo sistemoje ir sėkmingai įgyvendinti bendrųjų ugdymo programų atnaujinimo reformą“, – rašoma kreipimesi, kurį penktadienio vakarą pasirašė 39 įvairių mokytojų asociacijų, profsąjungų, taip pat Tėvų forumo atstovai.

Kaip BNS sakė Lietuvos pedagogų asociacijų vadovų tarybos koordinatorius, Geografijos mokytojų asociacijos prezidentas Rytas Šalna, ugdymo turinio atnaujinimas „stumiamas buldozeriu“, nesitariant su švietimo bendruomene. Tuo metu ministerijai pavaldus Ugdymo plėtotės centras, kuriam patikėta vykdyti minėtas pertvarkas, po skandalų dėl neskaidrių pirkimų praradęs bendruomenės pasitikėjimą.

Skaitykite daugiau: 

Mokytojų organizacijos ginklų nesudeda; ragina stabdyti permainas švietimo programose